Dual Play Oyunlar

SONY DSCDual play oyun arıyorum. İnternette çok araştırmama rağmen dual play oyun bulamadım. Lg dual play özelliği gerçekten çok iyi görünüyor. Bu özellik sayesinde 2 kişilik oyunlarda ekran ikiye bölünmek zorunda kalmıyor ve herkes taktığı gözlükle kendi ortamını aynı ekran üzerinde görüyor. gerçekten çok eğlenceli. Bildiğiniz dual play oyunları varsa , ben özellikle araba ve couter tarzı silahlı oyunlarla ilgileniyorum, Burada yorumlar kısmında paylaşırsak çok sevinirim , hangi oyunu daha iyi olduğu , dual play oyunları en ucuza nereden alınabilir her bir konu önemlidir. Paylaşımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Acun Ilıcalı SURVIVOR Yorumu

survıvor-acun

Ya arkadaşlar , Acun Ilıcalı’nın survıvor (sörvayvır) programı bana gerçekten çok komik geliyor.  Neden mi? Gün görmüş insanların Yani yarışmacı  erkeklerin ve özellikle kızların bikaç gece yağmur altında kalıp ağanmaları, açız diye ödül oyunlarından pizzalar biftekler kazanıp yemeleri , hiçte survivor gibi gelmiyor bana. Survivor kelime anlamı nedir ; bir ortamda (olayda ve kazada) en son hayatta kalan anlamındadır yani hayatta kalabilme mücadelesi..  Ancak bu program doğal ortamda adada hayatta kalama mücadelei verenler için sadece oyun amaçlı bir program. Genede mekan ve ortam güzel sadece insanlar bence fazla zorlanmıyorlar. Buda TV programı olmasından dolayı diye düşünüyorum. Ama insanların bir kaç sivrisinek sokmasına uçuk çıkmasına yağmurun altında kalmasına verdikleri tepkileri komik gerçeten. 

gariban-adam-survivorGerçek Türk survivar adamının da fotoğrafı bence budur. Bu adam gerçekten hayatta kalabilme mücadelesi veriyor. Zaten ülkemizde ve dünyada binlerce survivor elemanı mevcut . Televizyonda uydurma bişey seyredeceğinize dışarıda çöp toplayan adamlara bakabilirsiniz. İki lokma ekmeğe muhtaç insanlar mogomogo adaları kadar uzak değil :-) Yukarıdaki Acun survivarı kız fotoğrafları  bunu gördükten sonra bana biraz komik geliyor.

Neyse ben sadece olaya farklı bir bakış açısı kazandırmak istedim.  Kalan Survivor yarışmcıları na başarılar diliyorum . Burada birinci olacak yarışmacıyı da tahmin edebilirsiniz. 

Fikir benden yorumlar sizden. Sevgille , Sağlıkla, Paylaşımla Kalın.

Sarp

 

Herkesin Sevgilisini Kazanan MERVE nin FOTOĞRAFLARINI koymak boynumun borcu oldu.

merve-survivor Tebrikler MERVE

Estetik Diş Hekimliği

diş-hekimi-estetikHerkes güzel bir gülüşe sahip olmak ister ancak bu her zaman dogal yollarla mümkün olmamaktadır. Konuştugumuz bireyler, yüzümüze, gözlerimize ve dişlerimize konsantre olurlar. Doğal ve güzel bir gülüşü fark ettikleri gibi, koyulaşmış dolguları, renk farklılıklarını, dişeti hastalıklarından kaynaklanabilecek kötü görüntüleri de fark edebilmektedirler. Ortodontik tedaviye gerek kalmadan harika bir diş dizimine sahip olsanız bile, kahve ve sigara gibi alışkanlıkların yol açtıgı renklenmeler veya yıllar içinde kullanıma bağlı çatlaklar, kırılmalar ve düzensizlikler gülümsemenizi bozabilir ve memnuniyetsizlik yaratabilir.
Günümüz teknolojik ilerlemelerin, diş hekimligi malzemeleri ve restorasyon tekniklerinde yarattıgı degişiklikler sayesinde estetik diş hekimliginde son derece çarpıcı gelişmeleryaşanmıştır. Estetik diş hekimliğinin görünüşümüze kattıklarını da düşündügümüzde bu gelişmeler yaşamımızı dogrudan etkilemektedir.

Diş hekimliginin diger pekçok branşını da uygulamaları içine alan estetik diş hekimliginin amacı, dişlerinizin ve dolayısıyla gülüşünüzün daha hoş gözükmesinin en koruyucu yöntemlerle saglan­masıdır. Eskiden olduğu gibi dişlerinizin daha beyaz olması için bütün dişin kesilip küçültülmesi ve üzerilerine porselen kuronların yapılması, artık günümüz teknolojisi ile terk edilmiş bir yöntemdir.
Kahve-sigara gibi alışkanlıkların yanısıra tetrasiklin kullanımı gibi ciddi renklenmelerin, beyazlatma yöntemleriyle giderilmesi, çapraşıklıkların kısa süreli ve sosyal hayatınızı etkilemeden ortodontik tedavilerle düzenlenmesi, çeneler arasındaki dikey boyut kaybıyla oluşan yaşlı görünüm ve eklem sorunlarının tedavisi, adeta dişlerden hiç aşındırma yapılmadan uygulanan porselen laminat veneer ve bonding teknigiyle yeni gülüşlerin saglanması gibi kabul görmüş tedavi protokolleri gerek uygulama kolaylıgı, gerek kalıcılıkları, gerekse koruyucu yaklaşımları ile tercih edilen yöntemlerdir.

Günümüz estetik diş hekimliginin en avantajlı yanlarından bir digeri de, henüz tedavinin planlanma aşamasında sonuçların tahmin edilebilir oluşudur. Hedefimiz ister aralık kapatmak kadar kolay ulaşılır, ister tüm dişlerinizi içeren kapanış ve görünüş düzenlenmesi gibi komplike bir tedavi olsun, sonuçlarını henüz başlarken beklenmeyen sürprizlere yol açmayacak şekilde öngörebilmekteyiz. Estetik diş hekimligindeki uygulamaların bazılarını şöyle sıralayabiliriz.
Ön bölge dişlerde, renklenmiş eski dolguların
degiştirilmesi
Dişlerin beyazlatılması
Dişler arasındaki boşlukların kapatılması
Dişlerin renk, şekil ve dizimlerinin degiştirilmesi amaçlı porselen laminat veneer uygulamaları
Arka bölgelerdeki siyah [amalgam] dolguların beyaz dolgularla degiştirilmesi
Fazla gözüken dişetlerinin kozmetik periodontal müdahalelerle düzenlenmesi
Aşınmaya baglı boyut kaybı olan dişlerin dogru oranlara kavuşturulması
Dişeti çekilmelerinin yumuşak doku greftleriyle giderilmesi
Diş fırçalamaya bagli defektlerin giderilmesi
Diş eksikliklerinin köprü veya implant uygulamaları ile giderilmesidir…….

6. ve 7. sınıf SBS sınav sonuçları

sbs-6Evet bir yarışa girmiştik ilk deneyimimizdi 6.sınıf olarak ve sonunda sınav sonuç neticelerini almamaıza 1 gün kaldı. Bu yazıyı okumanızın sebebi sınav sonuçlarına direk ulaşmak olabilir ama kapatmadan okumanızı tavsiye ederim.

Öncelikle 6. ve 7. sınıf 2009 sbs sınav sonuçlarına acilen balmak isteyişinizin 2 sebebi olabilir. Bunlardan 1. si sınava giren çocuğunuzdan çok fazla şey bekleyip bunu bir an önce ispatlama isteğiniz.

2.si ise  eğer bir şey yapmışsa diye inanmadan bir ümitle bunları araştırıyor olmanız.

Bu makaleyi yazma sebebim benimde evladımın 6. sınıf sbs sınavına girmesi aslında, ama ben ne yaptığını ve ne yapabileceğini hangi durumda olduğunun farkındayım. O yüzden www.meb.gov.tr sayfasını ziyaret etmeden önce  bu düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim. 6. sınıf sınav sonuçlarına bakmadan önce bir düşünün, tüm sene boyunca ben sınava giren çocuğum için ne yaptım. Ve yaptığınız şeyin farkındamısınız? Eğer çocuğunuzun yaptığı ve yapabileceği değerlerin farkında değilseniz bence sınav sonuçlarına bakmanıza gerek yok, ama genede bakın bana hak verin çünkü umduğunuz gibi iyi durumda olmayacak.

Şuna emin olun ki; evladınız sizden daha iyi durumda ve ona saygı gösterin. Sevginizi eksik etmeyin. Her insan heryerde başarılı olamasa da,  mutlaka yaratacağı bir cevher ve hayat  vardır.

Uzun Sözün kısası aslında burası paylaşımı alanı yaratmak isteme ve 6. sınıf ve 7.sınıf sbs puan şikayet görüş öneri herhengi sıkıntı ve yorumlarınızı tüm şekilde dile getirmeniz. yıl farketmez 2009 – 2010 – 2011 her yıl olabilir. Paylaşımla kalın.

Saygılarımla, admin

Plazma, LCD, Projeksiyon televizyonları arasındaki farklar

lcd-plasma-tvAşağıdaki makalede plazma LCD ve arka projeksiyon HDTVs, teknolojilerin  arasındaki farklılıklar da dahil olmak üzere karşılaştırmak için size bir yol sağlayacaktır.

Birçok kişi arka projeksiyon televizyon “” , “plazma” ve “LCD düz panel”. gibi kelimlerle  kafası karışır , önce her biri arkasında yatan teknoloji anlamak gerekir .

elektronik öğeleri satın almadan önce ,  anlamak gerekir. Daha sonra karşılığı değer ve ya değmaz karar vermek mümkün olacaktır.

Aşağıda bu teknolojiler ile ilgili , birkaç kısa tanıtımlamaları bulabilirsiniz.

Arka Projeksiyon Televizyon: Bu televizyon da ekran üzerinde bir görüntü projeleri bir ekran arkasında bir lamba içerir. Bu teknoloji, aynı zamanda mikro ekran olarak ve daha geleneksel CRT veya katot ışın tüpü farklıdır, teknoloji büyük televizyon larda kullanılabilirnir.

üç farklı mikro ekran bulunmaktadır.Bunlar Sıvı Kristal Ekran (LCD), Dijital Işık İşleme (DLP) ve Sıvı Kristal Silikon (LcoS) . Her televizyon üzerindeki mikro ekran teknolojisi ne göre mikro görüntüler lambaları yılda bir kez, her iki veya üç yıl değiştirilebilir.

Plazma Televizyon: bir düz panel şeklinde Bu televizyonların neredeyse her zaman gibi, bu üreticilerin bir kompliman panelinde gerekli elektronik ev sağlayan teknolojiyi kullanır.

Bir plazma televizyon ekranı floresan lamba, iki cam paneller arasında Xenon gazı içeren oluşan kadar aynı şekilde çalışır. Plazma şeklinde Gaz, ve sonra bir elektrik üzerinden, bu Reds, blues in ışık neden olan, çalışma ve yeşillik, böylece bir görüntü yaratmak enjekte olduğunu. Her piksel, mavi kırmızı ve yeşil phosphors oluşur.

Geleneksel CRT televizyon, ancak, bu tüp bir yüzey üzerinde bir elektrik ışın yayan bir vakum tüp, bu phosphors kadar aydınlatma içerir.

Sıvı Kristal Ekran Televizyon (LCD) likit Kristal Ekran:

Olarak arka projeksiyon televizyon şeffaf bir LCD çip aracılığı ile tek tek piksel hareketli video görüntüsü, böylece ileri bir lens aracılığıyla imaj görüntüleme oluşan ışık projelendirme bir görüntü oluşturmak LCD ekran LCD ekran arka projelendirme sistemleri LCD düz panel televizyon aynı değildir Bu, bu son ekran üzerine görüntüyü yansıtan bir ayna, üzerine resim magnifies.

Yonga bir arka projeksiyon televizyon kullanılan aşırı ve bu nedenle son derece hafif, daha geleneksel televizyon ve katot ışınlı tüpler oranla çok daha az yer kaplamaksızın küçüktür.

Bu LCD arka projeksiyon televizyon,  plazma ve LCD düz panel televizyon gibi kompakt değil, çok geleneksel televizyon bilr daha küçüktür. Plazma ve LCD düz panel televizyon karşılaştırıldığında, plasmalar televizyonların daha ucuzdur ve  aynı zamanda daha geniş ekranları vardır. LCD arka projeksiyon sistemleri de parlak görüntü ve daha fazla kontrast sağlar.

Eğer plazma LCD ve arka projeksiyon HDTVs karşılaştırmak istiyorsanız HDTV teknolojisi Bu giriş bazı kullanımı için olmalıdır. Ne zaman bir televizyon seçerek boy oranı, ekran boyutu, çözünürlük, HDMI arayüzü ve fiyat karşılaştırmak gerekir. Ayrıca farklı markaların benzer televizyon modelleri arasında bir karşılaştırma yapmak gerekir.

Kavakyelleri dizisi hakkında yorumlar

kavak-yelleriAslı, Mine, Efe, Deniz sardı tüm hayatımızı. Hayata olan dirençleri, hataları, gençlikleri, dürüstlükleri, yardım severlikleri ile gönüllerimize girdiler. Birde çevresindekiler; Su, Atakan, Ayşe teyze, Amcalar, Abiler, Dedeler…

Evet hepsi var bu dizide, herkes birkarakteri seviyor. Bence Efe’yi herkes seviyor. Acaba Efe Kaygısız ölecekmi?

Bende bunu çok merak ediyorum ama Efe ölürse bu dizi kalbini yitirir.

Herkes karakterler hakkında ve dizideki olaylar hakkında burada yorum yapıp tartışabilir. Burada bir kavakyelleri forumu oluşuyor. İstediğiniz karakterin fotoğraflarınıda burada herzaman yayınlayabiliriz.

Evet kavak yelleri dizisinde neler olması gerektiğini sevdiklerinizi ve sevmediklerinizi paylaşın.

Özal matbaası – ofset kitap dergi basım evi

İstanbulda matbaacılar sitesinde 1975 den bu yana kitap basan bir firma Can Yayınları, Faktör dergi, Fono Açıköğretim, Payel Yayınevi, Sistem Yayıncılık, Asa Kitabevi, Çınar Yayınları, Gita yayınları, Ariya, Kubbealtı Neşriyat, Kaizen yayınları  gibi çok ünlü yayıncılarla çalışmaktalar. Ve kitap dergi ofset baskı konusunda İstanbul da en eski ve tecrübeli firmalardan biri. Matbaa sahibi Feridun Özveren gerçekten bu konuda uzman biri. Bence bir yayın evi olarak ofset baskı, kitap baskısı ve dergi baskısı konusunda düşünülmesi gereken öncelikli yerlerden biri.

Bu adresden sitelerine ulaşım mümkün ozalmatbaasi.com özal matbaası   

 

istanbul latin dans geceleri

İstanbulun latin dans gecelerini seviyorum. Ama neredeyse 2 senedir latin danslarına özelikle de salsa gecelerine katılmıyorum ne partnerli nede partnersiz . Bunun 2 nedeni var ;

1. si; zamanım yok ve bebeğimle ve hobim internetle uğraşıyorum.

2. si; başıma gelen bir olay; bu latin dan salonu dansorium da yaşadım.Çiğdem ile dans ettiğimde gerçekten kendimi iyi hissettim.Normalde  partnerim benim eşimdir. Bir dans sever partneri ile dans etmeyi sever, çünkü onun yapabileceği hareketin farkındadır . Dansorium da o gece Cenk ile gitmiştim ve kimse ile dans etmemiştim, ayrıca çok yorgun ve isteksizdim. ama çiğdemle dans etmek tüm yorgunluğunuzu atabilir. bende öyle yaptım ama herealde en kötüsü alkol olacak, dans sırasında sen ne yapıyorsun dedi; inanmazsınız biliyorum ama be ne yaptığımı bilmeden özür diledim benim eşim partnerim ondan olacak dedim. Ben sonradan dans figürü ile endexli öpmüş olacağımı düşündüm (yanağından) başka bir şey aklıma gelemiyor. Sonra orada herkes bize odaklandı ve bizde oradan ayrıldık tırsık cenk sayesinde.

Başka bir gün oraya Cenk’in hanımı benim kuzen Lemanla giitttik, 1-2-3 ay geçmişti hatırlamıyorum. Gördüm ki ben unutulmamışım, benim çevremde sanırım onun erkek arkadaşı belirdi. Sonra arkadaşlarıyla kaş gözler. Anladım beni arkadaşları mimlemişler ve bu o diye gerekli ikazı almışlar. İnsanlara aksiyon lazım değilmi:

Böyle anlatacan falan a hadi ya bak sen mi diyecekler, neyse arkadaşı bana kafa atacakmış ve bana uçacakmış gibi yanımda durdu. Sigara içmeye çıktım oda çıktı. Yav ne anlatayım sana bilsemde anlatayım niye stres yapıyorsun Kİ,  Çiğdem anlamış mı ki? bekliyorum. Eline ne geçecek gibi laflar ediyor, “Özür de diledi zaten” diyor eee işte bu . Ben bişi anlamadım siz anladıysanız yorumlarınız bekliyorum.

oradan gittim ve bir daha 2 sene oldu uğramadım.

Ama ben dans etmeyi çokkk seviyorummmmm :-)